دانستنی ها

معرفی بهترین نرم افزارهای مدیریت زمان و پروژه

بهترین نرم افزارهای مدیریت زمان و پروژه

 

مدیریت زمان برای بسیاری از افراد کار دشواری است. نرم افزارهای مدیریت زمان و عملکرد کمک می‌کنند تا بتوانیم همزمانی فرایند‌ها را کنترل کنیم و حتی در کارهای تیمی هم موفق شویم. در این مطلب می‌خواهیم به شما ۳ نرم‌ افزار کاربردی و خوب برای مدیریت زمان معرفی کنیم و از مزیت‌های آن‌ها بگوییم.

 

با بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه به بهره‌وری برسید!

قبل از هر چیز باید به شما بگوییم که برای رسیدن به بهره‌وری مطلوب در هر یک از این نرم افزارهای مدیریت زمان باید یاد بگیرید که وظایف و کارها را به جزئی‌ترین بخشی که می‌توانید تقسیم کنید. در همه این نرم افزارها امکان تعیین زیر وظایف وجود دارد. این کار باعث می‌شود شما با در نظر گرفتن سادگی یک کار از انجام دادنش شانه خالی نکنید! به خاطر داشته باشید که سنگ بزرگ نشانه نزدن است!

نرم افزار مدیریت زمان واندرلیست  wunderlist

 این نرم‌ افزار از بهترین نرم افزارهای مدیریت زمان است و هم نسخه تحت وب دارد، هم دسکتاپ، هم اندروید و هم آی او اس. برای ثبت نام در این نرم افزار مدیریت زمان فقط یک ایمیل می‌خواهید. بعد هم کارها و وظایف‌تان را وارد کنید و اگر دوست دارید عکس یا فایل برایش پیوست کنید. آن وقت در هر کجای دنیا که باشید با داشتن اینترنت به اطلاعات وارد شده دسترسی خواهید داشت.

بهترین نرم افزارهای مدیریت زمان و پروژه

بهترین نرم افزارهای مدیریت زمان و پروژه

شما در این نرم افزار رایگان می‌توانید لیست کارهای‌تان را با دیگران هم شریک شوید و مثلا کارهای مربوط به پروژه‌های مشترک را هم سازماندهی کنید تا هرکس به وظایف خودش برسد در عین حال که از پیشبرد کار تیم هم باخبر می‌شود. تنها نقطه ضعف نرم افزار wunderlist پشتیبانی از تاریخ شمسی است.

نرم افزار مدیریت زمان و پروژه  todoist

 این نرم افزار هم از بهترین نرم افزارهای رایگان مدیریت پروژه و مدیریت زمان است. چون تا به حال به ۱۰ میلیون کاربر پرمشغله و فراموش‌کار کمک کرده است. نرم افزار todoist را یک دانشجوی رشته کامپیوتر برای مدیریت پروژه‌هایش نوشته است. در todoist هم فقط کافی است با ایمیل خود ثبت‌نام کنید. بعد با هر چیزی (لپ تاپ، موبایل، تبلت و…) می‌توانید از آن استفاده کنید. شما در این نرم افزار می‌توانید اولویت وظایف را با مربع‌های رنگی مشخص کنید، پروژه‌های مشترک خود با افراد مختلف را ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید، از todoist بخواهید برای شما در بازه‌های زمانی مختلف ایمیل بفرستد و شما را از میزان عملکرد و عقب‌افتادگی کارهای‌تان باخبر کند. فقط متاسفانه در نسخه رایگان این نرم افزار نمی‌توانید فایل پیوست کنید.

معرفی نرم افزار مدیریت زمان و عملکرد ترلو  trello

 از این نرم افزار بیشتر برای مدیریت پروژه‌ های مشترک با هم‌تیمی‌ها استفاده می‌کنند. Trello فضای بسیار جالبی دارد و از بهترین‌های کنترل پروژه در جهان است. Trello هم مثل دو مورد قبلی فقط به یک آدرس ایمیل نیاز دارد و بعد از آن از هر جایی قابل دسترس است، در آن مي‌توانید پروژه‌ها و وظایف‌تان را روی یک تخته ببینید، ایده‌ها، پروژه‌ها، فایل‌ها و عکس‌های مختلف را در آن با دیگران به اشتراک بگذارید، زمان‌بندی پروژه را مدیریت کنید و…

آیا شما هم تجربه کار کردن با نرم افزارهای مدیریت زمان و پروژه را دارید؟ از چه نرم افزارهایی برای این کار استفاده می‌کنید؟ آن را در بخش نظرات سایت ناوک به ما و سایر کاربران معرفی کنید و در مورد مزیت‌هایی که برای شما داشته است هم صحبت کنید!

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
بازگشت به لیست

4 دیدگاه در “معرفی بهترین نرم افزارهای مدیریت زمان و پروژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *